سفارش ساخت ربات تلگرام

تلگرام یک پیام‌رسان محبوب با قابلیت‌های فراوان است که در کشورهای با اینترنت محدود، مانند ایران، بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

علاوه بر امکانات پیام‌رسانی، تلگرام به کاربران اجازه ساخت ربات را نیز می‌دهد. این برنامه اپن سورس است و به توسعه‌دهندگان امکان می‌دهد تا قابلیت‌های جدیدی به آن اضافه کنند.

اگر به دنبال ساخت ربات تلگرام هستید، می‌توانید از طریق فرم موجود در متن با کارشناسان ما تماس بگیرید.

درخواست ربات تلگرام

مشخصات خودتون رو وارد کنین

ربات تلگرام چیست؟

ربات‌های تلگرام برنامه‌های کوچکی هستند که می‌توانند در چت‌های تلگرام یا کانال‌های عمومی جاسازی شوند و حتی گاهی به‌عنوان یک فروشگاه دیجیتال عمل کنند.

قطعا برایتان پیش آمده که با یک ربات کار کنید. ربات‌ها در تلگرام محبوب هستند، زیرا سرگرم‌کننده و راحت هستند و تلگرام از سال ۲۰۱۵ این قابلیت را به پیامرسان خود اضافه کرد.

ربات‌ها توسط نرم‌افزار اداره می‌شوند نه افراد و اغلب دارای ویژگی‌های هوش مصنوعی هستند.

آن‌ها می‌توانند هر کاری انجام دهند – آموزش، بازی، جستجو، یادآوری و سایر خدمات.

تقریبا هر کاری که توسط اپلیکیشن‌ها و وب‌سایت قابل انجام هست، در ربات تلگرام نیز قابل انجام است و می‌تواند جایگزینی برای این نیاز باشد.

سفارش ساخت ربات تلگرام

برنامه نویسی انواع ربات های قدرتمند تلگرام

بات هایی هستند که می‌توانند شما را در ساخت بات های ساده کمک کنند اما ساختن بات های قدرتمند و پیچیده احتیاج به دانش برنامه‌نویسی و تبحر و تجربه در ساخت ربات (Telegram bot) دارد.

ربات‌های بسیار منظمی وجود دارند که افراد و شرکت‌ها از آن‌ها برای سازمان‌دهی، بازاریابی، تبلیغات و حتی فروش استفاده می‌کنند. ساخت چنین چیزی مهارت بیشتر لازم دارد.

هزینه سفارش ساخت ربات تلگرامی

هزینه-ساخت-ربات-تلگرام

هزینه سفارش ساخت ربات تلگرام متناسب با کسب کاری که دارید، متغیر است. نسب به نیازهای شما می‌تواند تغییر کند اما ساخت ربات بسیار کم‌هزینه‌تر از ساخت اپلیکیشن است بااین‌وجود ربات‌ها می‌توانند جایگزین اپلیکشن کسب‌وکار شما باشند.

 برای اطلاع از هزینه ساخت رباتی که برای کسب‌وکارتان کاربرد داشته باشد می‌توانید با مشاوران ما تماس بگیرید.

زبان های برنامه نویسی ساخت ربات تلگرامی

زبان‌های برنامه‌نویسی فراوانی وجود دارد که برنامه نویسان از آن برای ساخت ربات استفاده می‌کنند. بسته به مهارت و سلیقه و همین‌طور کاری که می‌خواهند ربات انجام دهد.

یکی از محبوب‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی که برای ساخت ربات موردتوجه برنامه نویسان است زبان برنامه‌نویسی پایتون است. سی شارپ، جاوا، متلب و زبان برنامه‌نویسی PHP هم برای انجام این کار استفاده می‌شود. با این قالب‌های آماده هم می‌شود در عرض چند دقیقه یک ربات ساده ساخت.

انواع ربات های تلگرام

ربات تلگرام به برنامه‌ای گفته می‌شود که می‌تواند در داخل تلگرام اجرا شود و مورداستفاده قرار بگیرد.

کاربران می‌توانند با ارسال پیام، دستورها و درخواست‌ها با یک ربات تلگرام تعامل داشته باشند ساخت ربات تلگرام می‌تواند برای اهداف مختلفی مورداستفاده قرار بگیرد. یک ربات می‌تواند جدیدترین مطالب و اخبار منتشرشده را برای کاربران ارسال کند.

می‌تواند با دیگر سرویس‌های مبتنی بر اینترنت ادغام شود و از این طریق مطالب و خدمات سرویس‌ها را در داخل تلگرام در دسترس کاربران قرار دهد. سناریوهای متعددی برای اجرای ربات تلگرام وجود دارد. می‌توانید مستقیم با آن‌ها چت کنید یا آن‌ها را به گروه‌ها اضافه کنید.

انواع ربات‌های تلگرام:

  • ربات اختصاصی فروشگاه
  • ربات‌های سرگرمی
  • ربات نظرسنجی و فرم
  • ربات دستیار کانال و گروه
  • ربات بازی تلگرام تک نفره و گروهی
  • ربات ارز دیجیتال تلگرام
  • ربات تلگرام بالا بردن کیفیت عکس
  • ساخت ربات ثبت نام در سایت
  • ربات پاسخگو تلگرام
  • ربات های بازی تلگرام

 
ربات بازی تلگرام

 
ساخت ربات بازی تلگرام می‌تواند یک پروژه جالب و مفید باشد. برای ساخت یک ربات بازی تلگرام ابتدا باید یک بات تلگرام جدید ایجاد کنید و توکن آن را دریافت کنید. سپس با استفاده از کتابخانه تلگرام برای PHP، که با نصب آن می‌توانید تمام توابع و کلاس‌های لازم را برای ارتباط با تلگرام در PHP داشته باشید، شروع به نوشتن کد برای ربات خود کنید.
 

دلایل سفارش ساخت ربات تلگرامی

یکی از مهمترین دلایلی که سفارش ساخت ربات تلگرام را توجیه میکند. این است که میتوان  آن را به‌عنوان کمکی برای کسب‌وکار در نظر گرفت.

تلگرام کاربران زیادی دارد و هر کس با هر دانشی می‌تواند از تلگرام استفاده کند. چراکه این برنامه طوری طراحی‌شده که کاربردی باشد و استفاده از آن آسان.

دلیلی دیگری که می‌تواند مهم باشد این است که ربات‌ها به‌راحتی می‌توانند خدمات یک اپلیکشن را برای شما انجام دهند و مانند یک دستیار منظم به شکل هوشمند به مشتری‌ها و مخاطبان شما پاسخ دهند.

اما بسیاری از مردن تمایلی به دانلود اپلیکشن جدید ندارند اما به راحتی از ربات‌ها استفاده می‌کنند. اپلیکشن ها نیاز به نسب دارد و فضایی را در گوشی اشغال می‌کنند اما ربات‌ها این‌طور نیستند و با دستورها ساده کاربر را به سمت نیازهایش سوق می‌دهند.

تفاوت ربات تلگرامی با فرد

ممکن است شما بتوانید یک ادمین متبحر و منظم برای پاسخگویی به مشترهایتان پیدا کنید اما چندین نیرو لازم است تا ۲۴ ساعته و حتی در تعطیلات پاسخگوی مخاطبان باشد.

درحالی‌که که این کار توسط ربات به شکلی منظم‌تر و قابل‌اطمینان‌تر امکان‌پذیر است و نیروی کار شما می‌تواند به فعالیت‌های خلاقانه‌تری برسد و کسب‌وکارتان را رونق دهد.

از طرفی ربات های تلگرامی اشتباهات فردی را ندارند و نیاز نیست از طرف مدیران کنترل شوند. نیروی انسانی ممکن است عمدا یا سهوا از کاربران شما سو استفاده کند و یا دچار خطای انسانی شود

مراحل ثبت سفارش ساخت ربات تلگرامی

باوجود تمام مزایایی که در مورد ربات‌ها و کارکردشان برشمردیم ممکن است، شما تصمیم گرفته باشید که این روش را در کسب‌وکارتان به کار بگیرید. مراحل سفارش تا رسیدن به مطلوبتان ازاین‌قرار است:

هاستینگ

1. ثبت سفارش

در گام اول نیازهایتان را بابا مشاوران ما در میان می‌گذارید. آن‌ها هر آنچه لازم است درباره کسب‌وکار و خدمات شما بدانند را خواهند پرسید

تصاویر

3. طراحی و برنامه‌نویسی

پس از توافق در مورد جزییات طراحی و برنامه‌نویسی سرویس موردنظر شما شروع خواهد شد و برنامه نویسان ربات موردنظرتان را با استفاده از آخرین دانش برنامه‌نویسی موجود طراحی خواهند کرد.

موقعیت سرور

2. بررسی و آنالیز

پس از ثبت سفارش و گفتگو با مشاوران، آن‌ها نیازهای شمارا بررسی خواهند کرد و بعد از آنالیز شرایط هزینه شکل ارائه خدمات را در کوتاه‌ترین زمان ممکن اعلام می‌کنند.

ریدایرکت

4. بررسی و اجرای طرح

پس از اتمام طراحی، ربات تلگرام بار دیگر مورد تائید شما قرار خواهد گرفت و در صورت لازم عیب‌یابی می‌شود پس از رضایت مشتری، نرم‌افزار بر روی هاست و اکانت مشتری نصب و فعال خواهد شد

مزیت ربات های تلگرام

طراحی-ربات-تلگرام

ربات تلگرام برای کسب و کارهای کوچک‌تر که امکان سرمایه‌گذاری‌های بزرگ و جذب گسترده نیرو را ندارند و از طرف دیگر می‌خواهند همیشه مشتری‌هایشان را نزدیک خودشان نگه دارد و پاسخگو باشند، بسیار مناسب هستند.

هر چند کسب و کارهای بزرگ هم از چنین امکانی بی‌نیاز نیستند و برای راضی نگه‌داشتن کاربرانی که با تلگرام راحت‌تر کار می‌کنند می‌توانند از این خدمات استفاده کنند در ادامه برخی از قابلیت‌های ربات تلگرام را یادآور می‌شویم:

قابلیت‌های ربات تلگرام

استفاده آسان بدون نیاز به نصب

امکان چت

پشتیبانی ۲۴ ساعته

مناسب و قابل‌اجرا روی انواع سیستم‌ها

پنل مدیریتی

نحوه طراحی ربات تلگرام

سفارش ساخت ربات تلگرام؛ ربات‌های تلگرام با پسوند bot قابل‌شناسایی هستند. بسیاری از ربات‌ها توسط خود تلگرام طراحی و پشتیبانی می‌شوند. رباتت ها در ربات تلگرام در botfather ساخته می‌شود. حتی شما هم می‌توانید آن را امتحان کنید اما ولی این ربات نمی‌تواند، هیچ فعالیتی انجام نمی‌دهد و برای اجرا و فعالیت احتیاج یک سرور دارد و برنامه‌نویسی که بتواند دستورهای لازم را با زبان برنامه‌نویسی طراحی کند؛ و رباتی شخصی‌سازی‌شده بسازد، متناسب با نیازی که درخواست شده است.

تقریباً تمام برنامه‌نویسانی که می‌توانند برای موبایل و یا و بسیات کد بنویسند، قادرند برای ربات تلگرام هم برنامه نویسی کنند؛ و همین شباهت دست برنامه‌نویس را باز می‌گذارد تا قابلیت‌های یک سایت یا برنامه موبایلی را وارد ربات کند و همان کارکرد را ایجاد کند.

ساخت ربات تلگرام به همراه پنل مدیریت

با استفاده ربات می‌توانید گروه یا سوپر گروه تلگرام خود را مدیریت کنید. همچنین این ربات باعث می‌شود کاربران شما قوانین گروه را بهتر عمل کنند و حتی می‌توانید کاربران فعال را شناسایی کنید و اگر تمایل داشتید در قبال خدمت آن‌ها پاداش دهید.

ربات‌هایی که برای کسب‌وکارتان می‌سازید می‌تواند درست مانند یک وبسایت پنل مدیریت داشته باشد محصولات را به همراه قیمت به مشتری ارايه دهد و حتی سفارش را دریافت کند این مثالی بود برای پنل مدیریت.

سفارش ساخت ربات تلگرام؛ ممکن است کسب و کار شما نیاز متفاوتی داشته باشد مثلا فروش بلیت تئاتر یا وقت دهی برای خدمات یا هر موردی که درخواست دهید طراحی پنل مدیریت و جزییات درخواستی با مشورت کارشناسان امکان‌پذیر است.

توسعه کسب‌وکار با ساخت ربات تلگرام

با ساخت ربات تلگرام می‌توانید با رقبایی که امکان جذب نیروی بیشتر دارند رقابت کنید و مشتری‌هایتان را همیشه از خودتان راضی نگه‌دارید با ساخت و سفارشی‌سازی ربات کسب کارتان به نظر بزرگ‌تر می‌رسد و در زمان کوتاهی می‌توانید مسیر زیادی را طی کنید. ایجاد نظم در کار و سروسامان دادن به کسب‌وکار مزیت دیگری است که می‌تواند به رونق کسب‌وکار کمک کند.

پاسخ به سوالات متدوال در خصوص ساخت ربات تلگرام

ساخت و طراحی ربات تلگرام بستگی به درخواست‌های صاحبان کسب‌وکار دارد اما درمجموع چندان زمان‌بر نیست و بیشترین زمان صرف درک خواست مشتری می‌شود.

بستگی به نیازی که دارد می‌توانید از این ربات‌های استفاده کنید اما این ربات‌ها قادر به شخصی‌سازی خواسته‌ها نیستند و برای نیازهای ابتدایی توصیه می‌شوند.

بله.  ازآنجاکه تلگرام یکی از امن‌ترین برنامه‌های دنیا شناخته‌شده است ربات‌های هم از این قاعده پیروی می‌کنند و مشکلی از لحاط امنیت نخواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *