اپلیکیشن مترجم صوتی colang

آیا در سفر از اپلیکیشن‌های مترجم استفاده می‌کنید؟ این اپلیکیشن‌ها با استفاده از تکنولوژی‌های ترجمه ماشینی و تشخیص گفتار، به شما این امکان را می‌دهند که در مواقعی که زبان مشترکی برای مکالمه وجود ندارد، به راحتی با ساکنین محل مقصد ارتباط برقرار کنید. طبیعتاً در صورت عدم داشتن تور لیدر یا راهنما، این اپلیکیشن‌ها می‌توانند به شما در خرید غذا و انجام امور روزمره کمک کنند.

با این حال، باید توجه داشت که زبان مهمترین ابزار برقراری ارتباط با دیگران است و استفاده از این اپلیکیشن‌ها تنها به عنوان یک راهکار موقت می‌تواند مفید باشد. در این مطلب، به معرفی اپلیکیشن مترجم صوتی colang برای استفاده در سفر می‌پردازیم.

مترجم صوتی

اپلیکیشن مترجم صوتی CoLang یا همان مترجم رایگان صوتی همراه با قابلیت ترجمه بیش از 60 زبان زنده دنیا، یکی از نمونه‌های برتر مجموعه فنی فرامهام است.

برای آشنایی بیشتر با امکانات این اپلیکیشن میتوانید در ادامه موارد گفته شده را مطالعه کنید و یا با کارشناسان ما در تماس باشید. 

این اپلیکیشن مثل سایر اپلیکیشن‌های مترجم صوتی فوری، دارای فناوری تشخیص صدا است  این اپلیکیشن داری تاریخچه است که در آن می‌توانید ترجمه‌ها را ذخیره کنید.

 

طراحی اپلیکیشن مترجم صوتی

طراحی اپلیکیشن مترجم صوتی اختصاصی و حرفه‌ای

قیمت مناسب

قیمت رقابتی اپلیکیشن مترجم صوتی فرامهام

اپلیکیشن مترجم صوتی colang چجوری کار می کند؟

مترجمان صوتی فوری با استفاده از سه فناوری نرم‌افزاری، یعنی تشخیص خودکار گفتار (ASR)، ترجمه ماشینی (MT) و تبدیل متن به صدا (TTS)، عبارات گفتاری را به صورت فوری و در لحظه ترجمه می‌کنند.

در این فرایند، ابتدا ماژول تشخیص گفتار، گفته‌های گوینده را تشخیص می‌دهد و با استفاده از فرهنگ لغات و دستور زبان، آن‌ها را به صورت مجموعه‌ای از کلمات در زبان مورد نظر تبدیل می‌کند. سپس ماژول ترجمه ماشینی، این کلمات را به زبان مقصد ترجمه می‌کند.

در سیستم‌های جدید، ترجمه کلمه به کلمه انجام نمی‌شود و به جای آن، کل متن به عنوان یک ورودی در نظر گرفته می‌شود.

در نهایت، ترجمه حاصل شده به ماژول تبدیل متن به صدا منتقل می‌شود و با استفاده از داده‌های موجود، به صورت صوتی در زبان مورد نظر پخش می‌شود.

اپلیکیشن مترجم صوتی colang

مترجمان صوتی در حال حاضر در بسیاری از اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزارها مورد استفاده قرار می‌گیرند. این افراد در طول یک فرایند فوری، عبارات گفتاری را ترجمه کرده و آن‌ها را با صدای بلند به زبان مورد نظر پخش می‌کنند.

برای خرید اپلیکیشن مترجم صوتی colang نیاز به راهنمایی دارید؟

کارشناسان فرامهام پاسخگوی سوالات شما هستند

سولات خود را از ما بپرسید

امکانات کلی اپلیکیشن مترجم صوتی فرامهام

  • مترجم رایگان صوتی همراه با قابلیت ترجمه بیش از 60 زبان زنده دنیا
  • به راحتی در سفرهای خارجی خود با کولنگ صحبت و ارتباط برقرار کنید!
  • اپلیکیشن کولنگ یک نرم افزار ترجمه صوتی فوق العاده قدرتمند است که 62 زبان مختلف را از سراسر جهان پشتیبانی می کند. فقط با زبان خود صحبت کنید و اجازه دهید کولنگ آن را به زبان انتخابی بگوید!
  • ارائه ترجمه سریع و دقیق.
  • با کولنگ هر جای دنیا رفتی به زبان خودشون صحبت کن.

زبان های پشتیبانی شده توسط برنامه colang با ورودی صوتی

عربی، انگلیسی، آفریکانس، آلبانیایی، آذربایجان، ارمنستان، باسک، بنگالی، بلاروس، بوسنی، بلغاری، کاتالان، کوبانو، چینی ساده، چینی سنتی، کرواتی، چک، دانمارکی، هلندی، اسپرانتو، استونیایی، فیلیپینی، فنلاندی، فرانسوی، گالیسی، گرجستان، آلمانی، یونانی، گجراتی، هائیتی کریول، هوسا ، عبری، هندی، همانگ، مجارستانی، ایسلندی، ایگبو، اندونزیایی، ایرلندی، ایتالیایی، ژاپنی، جاوه، کانادا، خمر، کره ای، لائوس، لاتین، لتونی، لیتوانی ، مقدونی، مالزیایی، مالتی، مائوری، مراتی، مغولی، نپالی، نروژی، فارسی، لهستانی، پرتغالی، پنجابی، رومانیایی، روسی، صربی، اسلوونیایی، سومالی، اسپانیایی، سواحیلی، سوئدی، اسلواکیایی تامیلی، تلوگو، تایلندی، ترکی، اوکراینی، اردو، ویتنامی، ولزی، ییدیش، یوروبا و زولو

زبان های پشتیبانی شده توسط برنامه با خروجی صوتی 

عربی، انگلیسی، آفریقایی، آلبانیایی، ارمنی، بوسنیایی، کاتالان، چینی ساده، چینی سنتی، کرواتی، چک، دانمارکی، هلندی، استونیایی، فنلاندی، فرانسوی، آلمانی، یونانی، هائیتی، هندی، مجاری، ایسلندی، اندونزیایی، کریول، ایتالیایی، ژاپنی، کره ای، لاتین، لتونی، مقدونی، نروژی، لهستانی، پرتغالی، رومانیایی، سواحیلی، روسی، صربی، اسلواکی، اسپانیایی، سوئدی، تامیلی، تایلندی، ترکی، ویتنامی و ویلز

جهت مشاوره رایگان کلیک نمایید