خدمات افزایش سرعت سایت

افزایش سرعت سایت

یکی از مهم‎‌ترین فاکتورها برای ماندگاری کاربر بر روی سایت، سرعت بالای لود صفحه در هنگام باز شدن آن است.

شما می‌توانید به راحتی با استفاده از خدمات افزایش سرعت سایت وردپرسی و اختصاصی تیم فرامهام، سرعت سایت خود را به زیر 2.5 ثانیه برسانید.

افزایش سرعت سایت
قیمت افزایش سرعت سایت

قیمت منصفانه

افزایش سرعت طبق استاندارهای گوگل

طبق استاندارهای گوگل

بهینه سازی کدها و تصاویر

بهینه سازی کدها و تصاویر

افزایش سرعت توسط متخصص

کانفینگ افزونه‌های مرتبط

افزایش سرعت سایت؛ نمونه کارهای فرامهام

Previous slide
Next slide

نقاط قوت فرامهام؛ جهت افزایش سرعت سایت

سرعت سنجی سایت

افزایش سرعت تضمینی بالای +90

افزایش رضایت تجربه کاربران با بالا بردن سرعت بالای 90 در دو نسخه موبایل و دسکتاپ + در نظر گرفتن معیارها و استانداردهای افزایش سرعت Google PageSpeed Insight

فرامهام

ضمانت خدمات

به پاس اعتماد شما عزیزان، خدمات سرعت وردپرسی خود را با بازگشت 100% وجه در صورت عدم تعهدات گفته شده، تضمین می‌نماییم.

فرامهام

CORE WEB VITALS

یکی از شاخصه‌های اصلی سلامت یک سایت core web vitals آن می‌باشد. ما با بهبود شاخصه‌های FCP, LCP, CLS, & FID سرعت سایت را بهینه‌سازی می‌نماییم.

فرامهام

+4 سال تجربه

استفاده از نیروهای توانمند که بیش از 4 سال در این حوزه به‌صورت تخصصی تجربه دارند.

فرامهام

پشتیبانی سریع

در هنگام استفاده از خدمات افزایش سرعت وردپرس از مجموعه فرامهام، می‌توانید تمامی سوالات خود را از کارشناسان این حوزه بپرسید.

فرامهام

کاهش زمان بارگزاری به زیر 2 ثانیه

هر چه میزان لود صفحه سایت کاهش یابد، امکان پرش کاربر کمتر است. کاهش تضمینی لود صفحه به زیر 2 ثانیه، از امتیازات مجموعه فرامهام است.

سرعت سنجی سایت

تعرفه افزایش سرعت سایت

در حال حاضر به مدت محدود، هزینه خدمات سرعت سایت وردپرسی با 30% تخفیف ویژه برابر با یک میلیون و چهارصد هزارتومان می‌باشد. 

توجه: برای دیگر Cms ها و سایت‌های اختصاصی این نرخ متفاوت خواهد بود، لطفا جهت آگهی از قیمت تماس بگیرید. 

 

30% تخفیف ویژه

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

قیمت با تخفیف ویژه برای سایت‌های وردپرسی 1.400.000

این یک ادعا نیست!

با انجام پروژه‌های متعدد افزایش سرعت سایت وردپرسی، با تکیه بر تجارب متخصصین خود در این حوزه، خوشحال هستیم با قاطعیت کامل می‌توانیم، سرعت بالای 90 بدون بهم ریختگی صفحات و طراحی سایت وردپرسی را گارانتی دهیم. در این مسیر مشتاقیم تا مشتریان بیشتری را خوشحال نماییم.

خدمات افزایش سرعت لود سایت، شامل چه نوع سایت‌هایی می‌شود؟

امروزه، باتوجه به گسترش استفاده از دنیای تکنولوژی، ترجیح صاحبین بیزنس بر این است، که با‌ افزایش سرعت سایت، مشتریان بیشتری را در صفحه‌ی خود نگه‌داشته، و نرخ تبدیل وبسایت خود را افزایش دهند. این پارامتر، یکی از مهمترین آیتم‌ها در سئو‌ی سایت بوده، که در تمامی سایت‌ها، بجز موارد زیر انجام می‌شوند:

  1. افزایش سرعت سایت‌هایی که با CMS های آماده زده شده‌اند: همچون وردپرس، جوملا و دروپال
  2. افزایش سرعت سایت‌های اختصاصی (ASP و PHP و…)

 

خدمات افزایش سرعت سایت وردپرس

 

علت کند بودن سایت وردپرس

کند بودن سایت‌های وردپرسی از معضلاتی است که بسیار حوصله سر بر برای مشتری‌ها و کاربان سایت می‌باشد به‌طوری که ممکن است دیگر از آن سایت بازدید نکنند. کند شدن سایت‌های وردپرسی می‌تواند چندین دلیل داشته باشد:

  1. مشخصات هاست سرور پایین است.
  2. در کدنویسی قالب سایت و طراحی مشکلاتی وجود داشته باشد.
  3. از افزونه‌های زیاد و بیش از حد در وردپرس استفاده شده باشد.
  4. از قالب نال و یا افزونه نال استفاده شده باشد.

قبل از استفاده از خدمات افزایش سرعت وردپرس، باید از مشخصات هاست و تعداد افزونه و صحت کدنویسی و برنامه‌نویسی سایت‌تان اطمینان حاصل کنید. گاهی با اشکال‌زدایی متوجه خواهید شد که سایت شما نیازی به استفاده از خدمات افزایش سرعت سایت خاصی ندارد.

برای پیدا کردن ایرادات تارنمای وردپرسی خودتان می‌توانید از افزونه‌های Debug Bar و Debug bar slow actions استفاده کنید تا خطاهای PHP، کودری های موجود در پایگاه داده‌، تعداد درخواست‌های HTTP‌، اوضاع کش سایت‌ و چک لیست مواردی که باعث کندی سایت شده را به شما نمایش دهد.

شاید سایت شما خیلی مشکلات ساده‌تری داشته باشد که با رفع آنها سرعت سایت‌تان خیلی بیشتر خواهد شد. با این وجود در صورت داشتن همچین مشکلاتی کارشناسان ما با ارزیابی اولیه موارد را به شما بازگو خواهند نمود.

در ادامه علت کند بودن سایت‌های وردپرسی را به صورت موردی بیان کرده‌ایم:

هاستینگ

1. هاستینگ ضعیف

این مشکل بیشتر برای سایت‌هایی پیش میاید که از هاست‌های اشتراکی استفاده میکنند. تعرفه میزبانی اشتراکی مناسب است به همین سبب برخی هاست‌ها دچار تراکم و شلوغی میشوند. راه حل رفع این معضل استفاده از میزبانی با کیفیت و خلوت است حتی اگر اشتراکی باشد.

تصاویر

3. تصاویر غیر بهینه

بهینه سازی تصاویر در سایت بسیار اهمیت دارد. تصاویر محتوا‌ها میتواند به تنهایی باعث جذب کاربر شود. عکس‌هایی که حجم زیادی داشته باشند‌، در مدت طولانی دانلود میشوند که این امر منجر به کندی سایر بخشهای سایت میشود. با توجه به ظرفیت وبسایتتان‌، فرمت و سایز عکس‌ها را طراحی و بعد از بهینه‌سازی آپلود کنید.

موقعیت سرور

2. موقعیت سرور

موقعیت سرور دقیقا به فاصله جغرافیایی اشاره میکند. سرور‌های مهم و پایگاه‌های داده را در موقعیتی قرار دهید که تراکم بازدید کنندگان سایت شما در آنجا بیشتر باشد. موقعیت پایگاه‌ها و سرویس و خدمات شما در سرعت سایت موثر است اینگونه که مدت زمان ارسال درخواست بازید سایت نسبت به دریافت پاسخ خیلی کمتر خواهد شد.

ریدایرکت

4. ریدایرکت‌های غیر مهم

ریدایرکت‌ها باعث میشود آپلود یک صفحه ساده از تارنمای شما بسیار زمان بر شود. بهتر است ریدایرکت‌های زنجیره‌ای را حذف کنید.

پاسخ به سوالات متدوال در خصوص افزایش سرعت سایت وردپرسی

اگر هاست اشتراکی استفاده میکنید که تعداد زیادی از افراد از آن استفاده میکنند‌؛ بهتر است آن را تغییر دهید و از هاست خلوت تر استفاده کنید و یا اگر میتوانید میزبان اختصاصی خریداری کنید. البته این گزینه بعد از بررسی های لازم صورت خواهد گرفت و در بسیار مواقع نیاز به تعویض هاست نیست.

با مطلع کردن فروشنده از نوع سایت و مشخصات مورد نیاز می‌توانید خدمات را سفارش دهید. خدمات را بر اساس معیار‌های مد نظرتان انتخاب کنید و در انتخاب این خدمات مشورت بگیرید.

بیان معیارهایتان در خرید خدمات مهم است و باید درباره‌ی آنها با فروشنده کامل صحبت کنید تیم تخصصی فرامهام، بعد از بررسی اولیه اطلاعات مرتب در این خصوص را به شما خواهند داد.

افزایش سرعت تغییری در ظاهر سایت ایجاد نمی‌کند.

بسته به سایت شما، این فرآیند یک الی دو روز زمان‌بر می‌باشد.

عمدتا این اتفاق نباید بیفتد. اما اگر این مشکل ایجاد شود باید عوامل خارجی مورد بررسی قرار گیرد. تیم فرامهام در این خصوص پشتیبانی لازم را نیز به شما خواهند داد.

ضمانت داشتن یا نداشتن خدمات یکی از معیار‌هایی است که مدیران سایت میتوانند آن را از فروشنده درخواست کنند.

بله بررسی اولیه برای شما صورت خواهد گرفت.

به تخصص فردی که این کار انجام می دهد بر میگردد. این کار توسط متخصصین فرامهام با ضمانت کاهش سرعت لود صفحه به زیر 2 ثانیه صورت می‌گیرد.

هاست اشتراکی‌ شلوغ‌، ریدایرکت‌های غیر ضروری‌، تصاویر بهینه‌سازی نشده‌، کدنویسی‌های مشکل دار‌ و عدم بررسی کش و استفاده از قالب‌های غیر اصل وردپرس میتواند سایت را کند کند.

با استفاده از افزونه‌ها و سایت‌های تست سرعت میتوانید سنجش سرعت سایتتان را داشته باشید.

هرچه سرعت سایت بیشتر باشد منجر به افزایش ترافیک کاربان میشود. اگر سرور‌ها ظرفیت‌گیری نشوند‌، ورود همزمان چندین نفر به سایت ممکن است به سرعت آسیب برسانند.

سفارش خدمات افزایش سرعت سایت

برای سفارش خدمات افزایش سرعت وردپرس نیاز است کافی‌ست اطلاعات خود را در فرم پر نمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  •  با بیش از 4 سال تجربه کاری در جهت افزایش سرعت سایت‌های وردپرسی و اختصاصی
  •  کسب امتیاز تضمینی +90 در نسخه موبایل و دسکتاپ (Google Page Speed Insight)
  •  تضمین کاهش زمان لود به زیر 2.5 ثانیه در GTmetrix
  •  بدون بهم ریختگی صفحات و طراحی سایت
افزایش سرعت سایت خبری

خدمات افزایش سرعت سایت‌های خبری

اگر شما صاحب یک سایت خبری هستید، افزایش سرعت سایت، منجر به فعالیت بیشتر کاربران در سایت شما می‌شود. طبیعی است که هرچه میزان فعالیت و ماندگاری کاربران بیشتر باشد، رتبه شما در بین رقبا، افزایش خواهد داشت. همچنین با افزایش سرعت سایت، میزان تجربه کاربری سایت شما بهبود یافته و کاربران سایت شما را برای جستجوهای بعدی خود به خاطر خواهند سپرد.

جالب است بدانید که به یاد ماندن نام و نشانی سایت شما در ذهن کاربران راضی، 70% احتمال جستجوی مجدد شما را از سوی آن‌ها، افزایش می‌هد. بنابراین به عنوان یک سایت خبری، الزامی است که از خدمات افزایش سرعت سایت بصورت مداوم و مستمر جهت بهبود تجربه کاربری سایت خود استفاده کنید.

افزایش سرعت سایت فروشگاهی

خدمات افزایش سرعت سایت‌های فروشگاهی

سایت‌های فروشگاهی بدلیل وجود تعداد زیادی از صفحات محصول، عموما سایت‌های بزرگ و سنگینی هستند. از سویی سایت‌های فروشگاهی برای افزایش فروش، نیاز به بارگذاری عکس‌های باکیفیت از محصولات خود دارند. اما برای بارگذاری تصاویر باکیفیت، اصلا نیازی به استفاده از تصاویر سنگین نیست. بلکه با حجمی کمتر نیز می‌توان عکس مورد قبول کاربران را جهت خرید، برروی سایت بارگذاری کرد.

برای سایت‌های فروشگاهی الزامی است که با استفاده از خدمات افزایش سرعت سایت، امکان خرید سریع کاربر را فراهم نموده و از خروج و یا انصراف کاربر از فرآیند خرید، جلوگیری کنند.

افزایش سرعت سایت خدماتی

خدمات افزایش سرعت سایت‌های خدماتی

عموما نمایندگان، مدیران و یا کارمندان ادارات دولتی و یا خصوصی از سایت‌های خدماتی استفاده می‌کنند. صنعت خدمات آنلاین در حوزه‌های مختلف، امروزه بسیار پیشرفت کرده است. اگر تاکنون به سرعت سایت خود توجه نکرده‌اید، باید کسب و کار خدماتی خود را شکست خورده بدانید.

خدمات آنلاین امروزه برای تمامی افراد در دسترس است. اگر سایت خدمات شما از سرعت مناسبی برخودار نباشد، بخش اعظمی از کاربران که عملا مشتریان احتمالی شما هستند، از سایت شما خارج می‌شوند. خدمات افزایش سرعت سایت به شما کمک می‌کند علاوه بر شناسایی مشکلات احتمالی در فرآیند ارائه خدمات، احتمال نارضایتی و خروج مشتریان را از سایت کاهش دهید.

افزایش سرعت سایت چند منظوره

خدمات افزایش سرعت سایت‌های چند منظوره

امروزه استفاده از سایت‌های چند منظوره، این امکان را فراهم نموده تا در کنار کسب درآمد از فروش کالا، از تبلیغات وبلاگ‌های خود نیز، کسب درآمد کنید. متاسفنه چالش اصلی سایت‌های چند منظوره، سرعت بسیار پایین آن‌ها می‌باشد. این سایت‌ها بدلیل صفحات زیادی که در ساختار خود دارند، غالبا به هنگم بارگذاری، دچار مشکلاتی می‌شوند.

خدمات افزایش سرعت سایت به شما کمک می‌کند تا سایت خود را ابتدا بهینه سازی نموده و در نهایت امکان استفاده کاربر از چند بخش را تسهیل کنید. افزایش امکانات این سایت‌ها نسبت به سایت‌های دیگر، باید با مشورت یک متخصص سئو صورت گیرد تا امکانات بیهوده و بلا استفاده برروی سایت قرار نگیرد. چراکه هر یک از امکانات و بخش‌های جدید در سایت، بخش از فضای سایت را اشغال نموده و موجب کند شدن هرچه بیشتر سرعت سایت می‌شود.

افزایش سرعت سایت بلاگی

خدمات افزایش سرعت سایت‌های وبلاگی

گاهی اوقات، سایت شما تنها یک وبلاگ ساده‌ است که در آن تجارب خود را با کاربران به اشتراک می‌گذارید. سایت‌هی وبلاگی عموما بدلیل محتواهای تصویری زیاد خود، سرعت مناسبی ندارند. اما شما با استفاده از خدمات افزایش سرعت سایت، می‌توانید علاوه بر افزایش رضایت خوانندگان وبلاگ خود، رتبه سایت‌تان را بعنوان رزومه‌ای شخصی ارتقا دهید.

جالب است بدانید که بسیاری از کسب و کارهای آنلاین، امروزه بدنبال افرادی هستند که در موضوعات اجتماعی، صاحب نظر بوده و دارای وبلاگ شخصی هستند. بناراین اگر شما وبلاگ شخی نیز دارید، باید سرعت و میزان رضایت کاربران را از آن جدی بگیرید.

در خدمات افزایش سرعت سایت، چه مواردی ارزیابی می‌شود؟

خدمات افزایش سرعت سایت دارای اصول و قواعد خاصی است. توصیه می‌کنیم به توصیه افراد ناآگاه در حوزه سئو و بهینه‌سازی سایت توجه نکنید و بدنبال روش‌های غیراصولی و یک‌شبه نباشید.

اما رعایت برخی از اصول جهت افزایش سرعت سایت، بسیار ساده است و تنها با دانشی اندک، خود نیز می‌توانید زیر ساخت سایت خود را تقویت کنید. البته برخی از این فرآیندها، نیاز به همکاری با فردی توانمند و متخصص دارد.

افزایش سرعت سایت با هاستینگ پر سرعت

1)استفاده از هاستینگ پرسرعت

اگر فرض کنیم سایت شما، مغازه شماست، هاستینگ به فضای داخلی مغازه شما گفته می‌شود. یعنی تمامی فضای خالی سایت که شما می‌توانید با بارگذاری محتواهای تصویری، صوتی و متنی(همچون چیدن ویترین در مغازه)، شرایط را برای ورود کاربران فراهم سازید. طبیعی است که ظرفیت هاستینگ محدود بوده و پس از ورود تعدادی از کاربران، سرعت سایت شاید با اختلال مواجه شود.

در سال‌هی اخیر، برخی از ارائه دهندگان هاستینگ، امکان جدیدی را فراهم نموده‌اند که با افزایش افراد موجود در هاستینگ، سرعت سایت با مشکل مواجه نشود. همچنین هاستینگ شما باید دارای سرورهای قوی جهت ارائه پشتیبانی کامل از کاربران باشد. پس در ابتدای مسیر، در انتخاب هاستینگ، بسیار دقت کنید.

البته اگر تا به الان از هاستینگ بی‌کیفیتی استفاده می‌نمودید، می‌توانید با کمترین هزینه و با مشورت متخصصین برجسته، پاسخ خود را در مورد افزایش سایت‌های قدیمی و یا درحال فعالیت، بپرسید.

افزایش سرعت سایت با کش

2)کش کردن صفحات

گوگل به تازگی امکانی جدید را برای شما و سایت‌تان قرار داده است. این امکان که به اصطلاح کَش کردن، نامیده می‌شود، به سایت شما اجازه می‌دهد به هنگام ورود کاربر، بخشی از اطلاعات سایت را که ثابت هستند (همچون تصاویر صفحه اول، اطلاعات صفحه‌ای که کاربر به آن وارد شده، فوتر و…) برروی دستگاه کاربر بصورت کامل بارگذاری شده و این اطلاعات بصورت یک نسخه کپی شده، برروی مرورگر دستگاه کاربر قرار گیرد.

با فعالسازی اصولی کَش کردن صفحه، کاربران به هنگام گردش در سایت شما، برای بازگشت به صفحه قبلی، دیگر نیازی به بارگذاری مجدد اطلاعات ندارند. یعنی اگر کاربر شما به صفحه اول شما مراجعه کرده و پگس از خواندن وبلاگ، مجددا به صفحه اصلی بازگردد، بدلیل کَش شدن صفحه اول، در کمتر از چند ثانیه، صفحه برای کاربر به نمایش در می‌آید.

افزایش سرعت سایت

3) فشرده‌سازی کدها

به هنگامی که کاربران سایت شما را باز می‌کنند، گوگل باید اطلاعات سایت شما را که بصورت کدگذاری هستند بخواند. شما شاید بخشی از متن خود را بولد (bold) کرده باشید و یا بخشی از تصویر را کوچک نموده باشید. تمامی این تغییرات با دستورالعمل‌های کدگذاری شده برروی سایت شما انجام می‌شود.

فشرده سازی کدها، به هنگامی انجام می‌شود که کدهای سایت شما، بدون هیچ برنامه‌ای طولانی هستند و با کاهش کدها، بدون آن‌که به سایت ضربه‌ای وارد شود و یا در فرآیند بارگذاری اطلاعات اختلالی ایجاد شود، می‌توان سرعت سایت را بالا برد. در نظر داشته باشید که فشرده سازی کد، نیاز به تخصص بالایی دارد و در صورت اشتباه، شاید تمامی اطلاعات سایت شما از بین برود. اما این کار، تاثیر بسیار زیادی (افزایش سرعت سایت، تا 3 برابر) برروی سرعت سایت‌تان را دارد.

افزایش سرعت سایت با بهینه‌سازی تصاویر

4) بهینه‌سازی تصاویر

در تمامی سایت‌ها، بارگذاری تصاویر باکیفیت و واضح، برای جذب مشتریان و کاربران، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. اما لازم است تا با حفظ کیفیت عکس، تصاویر به نحوی با حجم کمتری برروی سایت قرار گیرند. برای این کار، تنها کافی است، از فردی متخصص در حوزه بهینه سازی تکنیکال و تصاویر، ارتباط بگیرید.

در سایت‌های فروشگاهی، اهمیت این موضوع بسیار زیاد است، چرا که بخش اعظمی از حجم سایت‌های فروشگاهی، توسط تصویر محصولات اِشغال شده است. بنابراین الزامی است تا تصاویر این سایت‌‌ها، بهینه سازی شده و با حجم مناسب سایت، بارگذاری شوند.

افزایش سرعت سایت با lazy load

5) بارگذاری تنبل اجزا یا به اصطلاح Lazyload

گاها شما برای سایت خود، صفحات بلند و طولانی را طراحی می‌کند و شاید کاربران، به هنگام مراجعه به سایت، نیاز خود را با اطلاعات ابتدایی سایت‌تان، حل کنند. در اینجا نیازی نیست تمامی اطلاعات یک سایت برای کاربر بارگذاری شود. روش بارگذاری تنبل اجزا یا به اصطلاح Lazyload به سایت دستور می‌دهد،

تا زمانی که کاربر به پایین صفحه مراجعه نکرده، در همان ابتدا، تمامی صفحه بارگذاری نشود. البته اگر کاربر به سایت مراجعه نکند و مقداری برروی ابتدای صفحه بماند، سایت به کندی و بدون اعمال فشار برروی دستگاه کاربر، باقی اطلاعات صفحه را نیز آپلود می‌کند. تنها نکته حیاتی در این روش، زمانی است که سایت برای بارگذاری اطلاعات دیگر بخش‌های همان صفحه نیاز دارد.

افزایش سرعت سایت با keeo-alive

6) استفاده از قابلیت Keep Alive

سایت شما از فایل‌های مختلف تشکیل شده است. کاربران به هنگامی که می‌خواهند به‌طور مثال از صفحه اول سایت به بخش محصولات و یا وبلاگ‌ها، بروند باید دستگاه کاربران درخواست انتقال به صفحات را به سرور سایت شما ارسال بکند و سپس اطلاعات صفحه جدید را دریافت کند.

امکان جدیدی که به تازگی از سوی مرورگرها ارائه شده است، امکان Keep-alive است. با این امکان، کاربران به هنگام ورود به سایت شما، تمامی اطلاعات بخش‌های اصلی را دریافت می‌کنند و پس از هربار انتقال کاربر، سرور اطلاعات را سریعا برای ایشان ارسال نموده و نیازی به درخواست از سوی دستگاه کاربر برای سرور نیست. بنابراین این قابلیت امکان دارد تا 2 برابر سرعت سایت شما را افزایش دهد.

7) شبکه توزیع محتوا یا سی دی ان (CDN)

به تازگی تکنولوژی جدیدی پا به عرصه گذاشته است که از آن با نام شبکه توزیع محتوا نام می‌برند. این تکنولوژی که عبارت انگلیسی (Content Delivery Network)، معرف آن است و به اختصار به آن CDN گفته می‌شود، امکان بارگذاری اطلاعات سایت شما را از نزدیک نقطه کاربران فراهم می‌کند.

فرض کنید یکی از کاربران شما، می‌خواهد سایت شما را باز کند، ابتدا دستگاه کاربر اطلاعات سایت شما را باید از سرور هاستینگ شما دریافت کند. اگر شما از هاستینگ خارجی برای سرویس دهی بهتر استفاده می‌کند، امکان دارد اینجا کاربر با تاخیر سایت شما را مشاهده کند.

اما با انتقال دیتای اطلاعات شما برروی CDN‌های ایرانی، کاربران داخل ایران به هنگام ضعیف شدن اینترنت نیز می‌توانند به راحتی سایت شما را باز بکنند و این مزیتی برای شما نسبت به رقبا است.

افزایش سرعت سایت با cdn

مراحل انجام خدمات سرعت سایت در فرامهام

سرعت سنجی سایت

سرعت سنجی سایت با ابزارهای تخصصی

فرامهام

بهینه سازی تصاویر سایت

فرامهام

فعالسازی قابلیت Lazyload برای صفحات بلند سایت

فرامهام

یافتن علت کندی سایت

فرامهام

بهینه سازی اطلاعات برروی هاستینگ

فرامهام

استفاده از قابلیت Keep-alive برای صفحات متعدد سایت

فرامهام

بازطراحی کدنویسی صفحات سایت

فرامهام

استفاده از قابلیت CDN

فرامهام

تست نهایی سرعت سایت و تحویل خدمات

پاسخ به سوالات متداول در خصوص خدمات افزایش سرعت سایت‌های اختصاصی

پس از ثبت و قطعی شدن سفارش، سایت شما توسط کارشناسان ما بررسی شده، و سپس عملیات مربوطه، آغاز می‌شود. در طی انجام کار، گزارش برای مشتریان ارسال شده، در نهایت در حدود 3 الی 7 روز‌کاری عملیات بهینه سازی سرعت تکمیل و تحویل میگردد.

طبق ویدئوی “باورهای غلط سئو” که از سوی گوگل منتشر شد، عملکرد و سرعت بارگذاری صفحات سایت (Web Performance)، یکی از 3 فاکتور اصلی و تاثیرگذار در رتبه‌بندی نتایج جستجو معرفی شده است. یکی از دلایلی که گوگل برای بهینه‌سازی سرعت سایت، اهمیت زیادی قائل است، تا حدود زیادی به حفظ حقوق بشر مربوط است.

چراکه گوگل بر این عقیده است که نه تنها مردمی که دسترسی به دستگاهها و اینترنت پرسرعت و پیشرفته دارند، بلکه افرادی که دسترسی به امکانات محدود دارند هم بتوانند بصورت یکسان از اطلاعات آن استفاده کنند.

بعلاوه، اگر یک وبسایت، تمامی فاکتورهای یک سایت باکیفیت و باصطلاح، سئو شده را داشته باشد، اما مدت زمان بارگذاری آن بهینه نباشد، در گوگل، نخواهد توانست جایگاه و رتبه‌ی بالایی پیدا کند؛ همانطور که بالعکس آن برقرار است.

اگر سایت شما دارای استانداردهای لازم باشد، قطعا سرعت سایت شما به اعداد مدنظر در دسته سایت شما خواهد رسید. یعنی اگر یک سایت فروشگاهی با ده‌ها محصول دارید، قطعا داشتن سرعتی قابل قبول مشتریان، دور ذهن نیست. و در صورت رعایت موارد گفته شده، قطعا سرعت بارگذاری اطلاعات در سایت شما به زمان مطلوب خواهد رسید.

بله آموزش انلاین و مجازی یا خصوصی برای شما ارسال خواهد شد تا در صورت مواجه شدن با کندی سایت، بتوانید سرعت سایت خود را مجددا بهینه بسازید.

افزایش سرعت سایت، برای کاربران مهم است. به‌طور متوسط، کابران تمایل دارند به هنگام جستجو و وب‌گردی، در کمترین زمان ممکن وارد سایت شوند. زیرا لود سریعتر هر صفحه، تجربه کاربری بهتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. بر اساس گزارش‌ها محققان، اگر باز شدن یک صفحه بیش از 3 ثانیه طول بکشد، بیش از یک چهارم کاربران از سایت خارج شده و یکی دیگر از نتایج جستجو را انتخاب می‌کنند.

بر اساس تحقیقات انجام شده توسط  گروه تحقیقاتی Aberdeen، با هر یک ثانیه تاخیر که در بارگذاری یک وبسایت رخ دهد، همان وبسایت، با کاهش 17 درصدی رضایت مشتری، کم شدن 7 درصدی آمار فروش و همچنین کاهش 11 درصدی آمار بازدیدکنندگان مواجه خواهد شد.

بنابراین سرعت سایت بر کل ابعاد یک کسب و کار اینترنتی تاثیر گذار است. اما سؤال اصلی اینجاست که چرا سرعت سایت ما کمتر از رقبای ماست؟

اگر سایت شما بهینه‌سازی شده نباشد، یعنی صفحات سایت شما حجم زیادی از اطلاعات بیهوده است و برای بارگذاری سایت، کاربر باید منتظر باشد تا بخش های مختلف سایت بارگذاری شوند. اما با بهینه‌سازی سایت، به هنگام ورود کاربران به سایت، تنها بخش‌های ضروری برای کاربر بارگذاری شده و سایت با سرعت بسیار بیشتری مورد استفاده کاربر قرار می‌گیرد.

هدف از ایجاد یک وبسایت، همواره افزایش روزافزون بازدیدکننده و یا مشتری بوده‌است. چراکه از دیدگاه متخصصین دیجیتال مارکتینگ، هر بازدیدکننده یک مشتری بالقوه محسوب شده، و یک وبسایت خوب و حرفه‌ای قادر است آنرا تبدیل به یک مشتری بالفعل کند.

یک سایت با سرعت پایین، علاوه براینکه برای یک مشتری یا بازدید کننده غیر کاربردی محسوب می‌شود، برای صاحب سایت هم، فارغ از اینکه فروشگاهی باشد یا خبری و یا هر نوع دیگری، یک سایت مبتدی و غیر اصولی بحساب می‌آید. چراکه به همان اندازه که مشتریان وقت و انگیزه‌ی خود را در خرید از یک سایت کم سرعت از دست می‌دهند، به همان نسبت، صاحب وبسایت هم با کاهش مشتری و بازدیدکننده مواجه می‌شود.

از همین روی، یک وبسایت باسرعت بهینه، برای افراد زیر که مستقیما از یک وبسایت استفاده می‌کنند، مفید و یا حتی ضروری به شمار می‌رود:

  • مشتری یا مراجعه‌کننده
  • صاحب وبسایت
  • سایت‌ها و افراد ذی‌نفع