معرفی بهترین شرکت های طراحی سایت در مشهد

می‌خواهید بهترین شرکت طراحی سایت مشهد را انتخاب کنید؟ می‌خواهید کسب و کار خود را به مجموعه بسپارید که نهایت یک نتیجه عالی کسب کنید؟ و یا شخصی نیستید که حاضر باشید چندین بار برای طراحی سایت هزینه کنید؟ پس همراه ما باشید تا با بهترین شرکت های طراحی سایت در مشهد آشنا شوید. شرکت هایی که سابقه بسیاری در اجرای پروژه های طراحی سایت داشته‌اند و انتظار داشتن یک وب‌سایت خوب یک موضوع معمول برای آن‌ها است.

بهترین شرکت طراحی سایت در مشهد

بهترین شرکت طراحی سایت در مشهد

آژانس دیجیتال مارکتینگ فرامهام بهترین شرکت طراحی سایت در مشهد است که امکان ارائه خدمات 360 درجه را به همراهان خود می‌دهد. شماره تماس: 05138812088

معرفی بهترین شرکت های طراحی سایت در مشهد

در ادامه بهترین شرکت های طراحی سایت در مشهد را با رزومه ای مختصر از آنها معرفی کرده ایم.

نام شرکتشماره تماس
⭐ شرکت فرامهام05138812088
فراتک36097010
کیاوب09150451011
میانبر05136022170

نمونه کارهای طراحی سایت شرکت فرامهام

نمونه پروژه های طراحی سایت ما

1. فرامهام

شرکت دیجیتال مارکتینگ فرامهام، یکی از فعالان حوزه طراحی سایت،  خدمات سئو در مشهد، دیجیتال مارکتینگ و طراحی اپلیکیشن است. فرامهام بعنوان یکی از شرکت‌ های طراحی سایت در مشهد، برنامه خود را بر سه اصل آموزش، اجرا و مدیریت پایه ریزی نموده است. این شرکت که از سال 1399 فعالیت خود را آغاز نموده است. فرامهام به همراه تیم متخصص خود، همیشه در تلاش بوده تا چالش‌ها و مشکلات کسب و کارهای مشهدی را برای ورود به حوزه آنلاین در سریعترین زمان ممکن مرتفع سازد.

تیم فنی شرکت فرامهام همچنین توانایی کدنویسی و طراحی سایت به زبان‌های مختلف را داشته و می‌تواند تمام نیازهای کسب و کار شما را به هنگام ورود به فضای آنلاین برطرف کند.

آژانس دیجیتال مارکتینگ مشهد

2. شرکت فراتک

این مجموعه که فعالیت خود را از سال 1383 شروع نموده است، یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در مشهد است. شرکت داده پرداز فراتک دلیل موفقیت خود را پشتیبانی قوی و لحظه‌ای می‌داند. به هنگام ارسال درخواست طراحی سایت در مشهد برای این شرکت، یکی از کارشناسان این شرکت با شما تماس گرفته و روند را به‌صورت کامل به شما توضیح خواهد داد.

این مجموعه نیز رزومه درخشانی در همکاری با سازمان‌ها و نهادهای دولتی داشته و توانسته رضایت مشتریان‌ خود را جلب نماید. یکی دیگر از نقاط قوت این شرکت، تجربه چندین ساله فراتک در حوزه طراحی سایت در مشهد است. البته این شرکت تنها در حوزه طراحی و پشتیبانی سایت فعالیت نموده و تاکنون برروی ارائه هرچه بهتر همین خدمات تمرکز نموده است.

3. کیاوب

قطعا شرکت کیاوب، یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در مشهد است. این شرکت به‌طور کاملا متمرکز برروی ارائه خدمات طراحی وبسایت و وب‍سرویس تمرکز نموده است. تماس برای اطلاعات بیشتر 05138812088. این شرکت که 10 سال از قدمت آن می‌گذرد، بیشترین توجه خود را برروی زیباسازی سایت و البته تجربه کاربری مشتریان متمرکز کرده است.

البته شرکت کیاوب به تازگی و در سال‌های اخیر، خدمات سئو و بهینه‌سازی سایت را به خدمات خود افزوده است تا تمامی نیازهای یک کسب و کار را برای ورود به حوزه آنلاین، برطرف نماید. از دیگر نقاط قوت شرکت کیاوب، خدمات مشاوره رایگان است. اگر برای طراحی سایت خود دو به شک هستید، توصیه ما به شما، استفاده از مشاوره رایگان کیاوب است.

4. آژانس میانبر

یکی از شرکت‌های جدید در حوزه طراحی سایت در مشهد، آژانس میانبر است. این شرکت دارای تیمی جوان و پویا بوده و در تلاش است تا با خدمات متنوع خود، نیازهای کسب و کار برای طراحی یک سایت عالی را برطرف نماید. این شرکت به تازگی پشتیبانی 24ساعته خود را فعال نموده و شما می‌توانید به‌صورت شبانه‌روزی سوالات خود را از این شرکت بپرسید. اگر می‌خواهید همکاری با یک تیم جوان و پرتلاش را تجربه کنید، توصیه می‌کنیم با آژانس میانبر مشورت کنید.

درخواست مشاوره با بهترین شرکت طراحی وب سایت مشهد

ما در کنار شما هستیم تا بهترین ها را تجربه کنیم و اینجاییم تا بهترین ها را برای شما بسازیم. از طریق فرم زیر شماره تماس خود را وارد کنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن با شما در ارتباط باشیم

عموما بهترین زبان‌های طراحی سایت در دنیا که نسبت به تغییرات منعطف بوده و استفاده از آن‌ها بسیار ساده است عبارتند از؛ wordpress، ASP.NET و PHP 

متخصصین شرکت فرامهام، با تسلط کافی به تمامی این زبان‌ها، تمام نیاز کسب و کار شما را برای جذب کاربران برطرف می‌کنند. شما می‌توانید همراه با متخصصین فرامهام، یک سایت کاملا شخصی‌سازی شده را دریافت نمایید.

شرکت فرامهام بعنوان یکی از بهترین شرکت‌های طراحی سایت در مشهد، همیشه آماده است تا پاسخگوی سوالات شما باشد. شما می‌توانید سوالات خود را در یک جلسه رسمی با یکی از کارشناسان فرامهام مطرح نموده و از نحوه فرآیند بهترین طراحی سایت در مشهد کاملا مطلع شوید.

اطلاعات بیشتر درباره انتخاب بهترین شرکت طراحی وب سایت مشهد

نکات مهم در انتخاب شرکت طراحی سایت در مشهد

یکی از این نکات، همکاری با شرکتی در شهر خودتان است. عموما ارتباط با شرکت‌های طراحی سایت در شهر خودتان، این امکان را برایتان فراهم می‌کند تا با مراجعه حضوری، نیاز کسب و کارتان را با زبان شیواتری بیان کنید.

عموما برای طراحی سایت، شما نیاز به محتوای بصری برای نمایش محصولات خود دارید. بعنوان یک کسب و کار مشهدی، همکاری با شرکت‌ های طراحی سایت در مشهد، این امکان را به شما می‌دهد تا با سرعت و کیفیت بیشتری، هماهنگی‌های لازم را میان شرکت طراحی سایت و تصویربرداری محصولات خود انجام دهید.

مهم‌ترین نکته، داشتن رزومه است. به هنگام بررسی رزومه، حتما از شرکت طراحی سایت در مشهد، درخواست کنید تا دامین سایت مربوط را نیز در اختیار شما قرار داده و دقت کنید که حتما نام شرکت طراحی سایت در انتهای سایت‌های معرفی شده درج شده باشد.

طراحی سایت در مشهد را به فرامهام بسپارید!

برخی از کسب و کارها وجود دارند که تنها مختص به یک شهر هستند؛ در مشهد هم قطعا از این کسب و کارها وجود دارد، طراحی وب سایت برای این کسب و کارها منجر به دسترسی تمامی مردم ایران و حتی جهان به آن‌ها می‌شود. در واقع می‌توان گفت وب سایتی که در اختیار دارید؛ حتی در غیاب شما تبدیل به نماینده شما می‌شود. پس طراحی سایت در مشهد یکی از نیازهای حیاتی کسب‌وکارهای واقع در مشهد خواهد بود.

طراحی وب سایت به طور کلی، مراحل متنوعی مانند قیمت، انتخاب شرکت و در نهایت پیاده‌سازی آن دارد. طراحی وب سایت یک پروسه نه چندان دشوار اما تخصصی است که طی چندین لایه مختلف و با قرار دادن موارد زیر قابل ساخت خواهد بود:

ساختن لایه‌های صفحات وب
تولید کردن محتوای لازم
سئو کردن صفحات
انجام طرح‌های گرافیکی جذاب
بررسی نیازهای کسب و کار و مشتریان
پیاده‌سازی و بهینه‌سازی برای تجربه کاربری بهتر
توسعه وب سایت برای دسترسی به تمامی دستگاه‌های مختلف
امنیت و حفاظت از اطلاعات کاربران
پشتیبانی و به‌روزرسانی منظم وب سایت
با توجه به اینکه بسیاری از کاربران اینترنت جستجوی اطلاعات خود را از طریق موتورهای جستجوی اینترنت، از جمله گوگل انجام می‌دهند، طراحی سایت با رعایت موارد فوق می‌تواند در بهبود دسترسی کاربران به اطلاعات و خدمات کسب و کارها در مشهد و همچنین افزایش فروش و درآمد آن‌ها مؤثر باشد.
وب سایت رویایی خود را با فرامهام طراحی کنید

فرامهام شرکت متبحری برای طراحی سایت در مشهد است. با ابزارهای پیشرفته و طراحان وب با تجربه تیم ما، می‌توانید وب‌سایتی عالی داشته باشید تا از رقبا متمایز شوید. فرامهام اینجاست تا سفارش طراحی سایت در مشهد شما را به عهده بگیرد.

چرا آژانس دیجیتال مارکتینگ فرامهام؟

طراحی حرفه‌ای و جذاب

تیم متخصصان با تجربه ما آماده است تا به شما در طراحی یک وب سایت عالی برای کسب و کار یا نیازهای شخصی‌تان کمک کند. ما تنوع گسترده‌ای از خدمات را ارائه می‌دهیم، از طراحی اولیه و ساده گرفته تا سفارشی‌سازی‌های پیچیده. هدف ما این است که اطمینان حاصل کنیم که بهترین سایت را برای شما طراحی کرده‌ایم.

طراحی حرفه‌ای و مقرون به صرفه

ما در شرکت فرامهام باور داریم که باید راه حل‌هایی با کیفیت و قیمت مقرون به صرفه در زمینه طراحی سایت در مشهد ارائه دهیم. تیم ما که از طراحان بسیار ماهر تشکیل شده است که با توجه به بودجه و نیاز شما، بهترین‌ طراحی را خواهید داشت.

طراحی سایت ارزان مشهد ممکن است از کیفیت بالایی برخوردار نباشد. زمانی که کیفیت حرف اول را می‌زند قیمت ارزان چندان به کار نمی‌آید. پس به دنبال بهترین‌ها باشید.

انواع خدمات طراحی سایت فرامهام در مشهد

1. طراحی سایت فروشگاهی در مشهد

طراحی سایت فروشگاهی مشهد بسیار مفید و مؤثر است زیرا مردم به صورت 24 ساعته و در کل روزهای هفته بدون تعطیلی قادر به مشاهده و بازدید از سایت شما خواهند بود. در سایت‌های فروشگاهی قابلیت‌هایی زیر وجود دارد:

  • وجود درگاه بانکی در سایت
  • وارد کردن محصولات بی شمار در وب سایت
  • متصل شدن به سیستم‌های پستی در کشور
  • مدیریت و کنترل محصولات سفارش شده
  • وجود وبلاگ برای فروشگاه (نیازمند به تولید محتوا)
  • متصل شدن به سیستم پیامکی برای خرید محصولات و اطلاع خریداران
  • قابلیت قرار دادن تصاویر و ویدیوهایی مربوط به کالاها
  • ویژگی چند زبانه بودن برای اطلاعات محصول و غیره

این موارد می‌توانند با توجه به نیازهایی که مشتری از طراح دارد متفاوت باشد از این رو ما تنها به چندین مورد پر اهمیت‌تر در وب سایت‌های فروشگاهی اشاره کردیم. برای طراحی فروشگاه اینترنتی مشهد باید افراد متخصص را انتخاب کنید تا بهترین نتیجه را از طراحی سایت در مشهد داشته باشید.

2. طراحی سایت خدماتی مشهد

شرکت‌های طراحی سایت، طراحی انواع سایت‌ها از جمله سایت‌های خدماتی را هم انجام می‌دهند. طراحی این سایت‌ها هم با توجه به خواسته و نیاز مشتری انجام می‌شود. ما در فرامهام نمونه کارهای مختلفی از طراحی سایت‌های خدماتی داریم. از جمله طراحی سایت خدمات رزو دکتر، خدمات انواع مشاوره، خدمات وکالت، باربری و…

این کسب‌وکارها به دلیل ارائه خدماتی که از طریق اینترنت ارائه می‌دهند و به علت رقابت بسیار زیاد در این حوزه، نیاز به طراحی سایت حرفه‌ای در مشهد دارند. یک سایت خدماتی با طراحی مناسب، می‌تواند برای کسب‌وکارهای این حوزه، به عنوان یک ابزار موثر برای جذب مشتریان، افزایش فروش و رشد کسب‌وکار، بسیار مفید واقع شود.

3. طراحی سایت شرکتی در مشهد

مشهد یکی از شهرهای بزرگ و پر جمعیت ایران است که دارای هزاران واحد صنفی و شرکتی شناخته شده است و با توجه به موقعیت این شرکت‌ها در تولیدات ایران، بستر مناسبی به جهت طراحی سایت در مشهد، در حوزه‌های مختلف، ایجاد شده است.

با توجه به تنوع صنایع و شرکت‌های فعال در مشهد، از جمله صنایع خودروسازی، الکترونیکی، خدماتی و…، طراحی سایت در مشهد برای این شرکت‌ها و واحدهای صنفی می‌تواند بسیار مفید واقع شود.

ایجاد یک سایت حرفه‌ای و متناسب با نیازهای کسب‌وکار، می‌تواند به عنوان یک ابزار موثر برای جذب مشتریان جدید، ارتقای سطح فروش و تبلیغات، بهبود نام و شهرت برند و ارتقای تجربه کاربری موجود در کسب‌وکارها خدمت کند. در نتیجه طراحی سایت در مشهد برای کسب‌وکارها و واحدهای صنفی، به عنوان یک نیاز حیاتی محسوب می‌شود و باید با رعایت استانداردهای روز دنیا و نیازهای کاربران طراحی و پیاده‌سازی شود.

4. طراحی سایت اختصاصی در مشهد

در مشهد تقریباً تمامی افراد و شرکت‌ها و فروشگاه‌ها و صاحبان کسب و کار دارای سایت اختصاصی هستند و طراحان سایت هم با توجه به نوع فعالیت این افراد برای آن‌ها سایت طراحی می‌کنند و همچنین بحث سئو را در طراحی سایت اختصاصی رعایت می‌کنند تا سایت آن‌ها در میان سایت‌های رقیب به خوبی دیده شود.

در مشهد طراحی سایت برای کسب‌وکارها یکی از اصلی‌ترین ابزارهای تبلیغاتی و بازاریابی است. همانطور که اشاره شد، تقریباً همه کسب‌وکارها و شرکت‌ها در مشهد دارای سایت اختصاصی هستند، چرا که سایت به عنوان یک واسطه مهم برای جذب مشتریان، افزایش فروش اهمیت بالایی دارد. طراحان سایت در فرامهام با توجه به نوع فعالیت کسب‌وکار و نیازهای کاربران و کارفرما سایت‌هایی با بهترین کیفیت را طراحی می‌کنند.

همچنین، بحث سئو در طراحی سایت اختصاصی نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است، زیرا با رعایت مسائل بهینه‌سازی موتورهای جستجو، سایت می‌تواند در نتایج بالایی از جستجوهای کاربران قرار گیرد و به رشد و توسعه کسب‌وکار کمک کند.

5. طراحی سایت وردپرس در مشهد

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا یا همان CMS متن‌باز است که کار ساخت و مدیریت سایت را برای طراحان و مدیران وب ‌سایت ساده کرده است. با انتخاب یک قالب هماهنگ با حوزه کاری و استفاده از وردپرس می‌توانید در زمان کوتاه و با کیفیت بالا یک سایت وردپرسی ساده و حرفه‌ای را برای شروع رقابت در دنیای وب بسازید.

فرامهام با بیش از انجام 30 پروژه خدمات طراحی سایت وردپرسی، در کنار تیم حرفه ای طراحی و سئو، در کمترین زمان ممکن طراحی سایت وردپرس مشهد را به پایان می‌رساند. جهت گرفتن خدمات با ما تماس بگیرید.

6. طراحی سایت پزشکی در مشهد

طراحی سایت پزشکی در مشهد باید بر اساس نیازهای ویژه این حوزه طراحی شود. این سایت‌ها باید اطلاعات بیماران، نوبت‌دهی، اطلاعات پزشکان و متخصصان، خدمات درمانی و پزشکی، نحوه تماس با مراکز درمانی و… را به صورت دقیق و مرتب به کاربران ارائه دهند.  سایت‌های پزشکی باید به دلیل حساسیت شغلی که دارند، از نظر امنیتی در بالاتری حالت ممکن باشند تا اطلاعات بیماران در معرض خطر نباشد.

شرکت فرامهام با داشتن تیمی مجرب در زمینه طراحی سایت پزشکی، نیازهای ویژه این حوزه را به خوبی درک کرده و با توجه به آن‌ها، بهترین طراحی را برای سایت پزشکی شما ارائه می‌دهد. ما با ارائه خدمات پس از فروش، شما را در هر مرحله از طراحی و توسعه سایت همراهی می‌کنیم تا به بهترین نتیجه دست پیدا کنید.

7. طراحی سایت خبری در مشهد

یک سایت خبری باید اخبار و مقالات را به صورت دقیق و سریع منتشر کند و به کاربران اجازه دهد تا به راحتی به این اخبار دسترسی پیدا کنند. علاوه بر این موضوع، سایت خبری باید دارای طراحی مناسب برای نمایش تصاویر، ویدئوها و اخبار مختلف باشد.  از آنجا که سایت‌های خبری از حساسیت بالایی برخوردارند، تیم فرامهام این اطمینان را به شما می‌دهد که بهترین سایت خبری را با رعایت تمام نکات طراحی مانند UI و UX را در انتهای پروژه دریافت خواهید کرد.

جهت مشاوره رایگان کلیک نمایید