خدمات سئو در مشهد

اگر قصد دارید در بزرگ‌ترین ویترین جهانی، یک جایگاه خوب برای خود دست و پا کنید، آژانس دیجیتال مارکتینگ در مشهد فرامهام با بیش از 70 پروژه موفق سئو، در کنارتان است تا شما را به اهداف‌تان نزدیک‌تر کند.

خدمات سئو در مشهد فرامهام

سرعت سنجی سایت

افزایش سرعت سایت

کندی سرعت، یکی از پرچالش‌‎ترین مسائلی‌ست که امروزه اکثر صاحبان سایت با آن سروکار دارند. با تکیه بر افراد متخصص در این حوزه کنارتان هستیم تا بتوانید از سرعت بالای سایت خود، لذت ببرید.

شروع از 2 میلیون تومن

فرامهام

خدمات رپورتاژ

 به شما کمک می‌کنیم تا بر اساس جایگاه رقبا، وضعیت سایت‌ و سختی کلمه، متناسب با بودجه مد نظرتان، به بهترین نتیجه برسید.

 

شروع از 1 میلیون تومن

فرامهام

خدمات سرچ کنسول

یکی از بهترین ابزارها برای سئو سایت، سرچ کنسول می‌باشد. اتصال و راه‌اندازی سرچ کنسول توسط تیم ما برایتان انجام می‌شود تا راحت‌تر بتوانید پیشرفت سئو سایت خود را رصد کنید

شروع از 250 هزار تومان

فرامهام

مشاوره تخصصی 

اگر تا به الان با رعایت تمامی اصول سئو، باز هم در میان رقبای خود رتبه پایین‌تری دارید و از میزان ورودی روزانه کاربران سایت‌تان ناراضی هستید، می‌توانید با مشاوره با متخصصین ما به رفع این موانع بپردازید.

شروع قیمت از 1 میلیون تومان

فرامهام

خدمات گوگل آنالیتیکس

با اتصال به گوگل آنالیتیکس، فروشت رو چند برابری کن! این ابزار یکی از بهترین ابزارهای آنالیز داده و سفر مشتری است. در واقع به شما برای درک عمیق جزئیات وب سایت و رفتار دقیق کاربرانتان کمک به سزایی می‌کند.

شروع از 250 هزار تومان

فرامهام

خدمات کامل سئو

هر آنچه برای سئو لازم است! کار رو به متخصصش بسپر و از قرار گرفتن بین برترین‌ها در صفحه اول گوگل لذت ببر.

شروع از 8 میلیون تومن

در صورتی که بهترین وب سایت را توسط قوی‌ترین برنامه نویسان برای خود راه اندازی کرده باشید، حتی بهترین محصولات و خدمات را در آن به مشتری ارائه دهید و پایین‌ترین قیمت‌ها را هم برای مشتریان خود در نظر بگیرید، در صورتی که کاربران اینترنتی شما را نبینند، چه بازخوردی می‌توان انتظار داشت؟

در واقع نتیجه تمام فعالیت‌های مثبت شما در فضای وب سایتتان زمانی بدست خواهد آمد، که کاربران آن را پیدا کنند.

مشاوره سئو در مشهد

خدمات سئو سایت در مشهد

شرکت‌های طراحی سایت در مشهد وجود دارند که این شرکت‌ها تخصص خاصی در طراحی سایت وردپرسی و اختصاصی با انواع برنامه‌ها، طراحی لوگو و طراحی اپلیکیشن دارند. خدمات سئو  شامل: سئو سایت، تدوین استراتژی سئو تولید محتوا و پشتیبانی 24 ساعته از سایت و غیره نیز بر عهده شرکت طراح است. 

این شرکت‌ها در زمینه مشاوره سئو در مشهد هم به مشتریان خود خدمت رسانی می‌کنند. خدمات مشاوره‌ای آن‌ها به این صورت است که؛ اگر شما در فرآیند سئو سایت خود دچار برخی مشکلات و چالش‌ها شوید، می‌توانید با کارشناسان آن‌ها تماس بگیرید تا در رفع مشکل به شما کمک کنند.

چرا از خدمات سئو مشهد استفاده کنیم؟

اگر قصد دارید در بزرگ‌ترین ویترین جهانی یک جایگاه خوب برای خود دست و پا کنید، باید سریعا اقدام به پیاده‌سازی اصول سئو در وب سایت‌تان کنید و آن را با توجه به استانداردهای گوگل بهینه کنید. خدمات سئو در مشهد توسط شرکت‌های طراحی سایت در مشهد و سئو سایت انجام می‌شود و شما را به اهداف‌تان نزدیک‌تر می‌کند.

 منطقی‌ترین هدف طراحی را می‌توان کمک به معرفی خدمات یا محصولات، ارائه اطلاعات مفید، فروش بیشتر و توسعه تجارت و کسب و کار دانست.

از آن جایی که سایت شما به عنوان یک مرکز، فروشگاه یا دفتر، بدون هیچ محدودیت مکانی و زمانی در دسترس کاربران سطح اینترنت است، برای کسب و کار شما بسیار مهم است که در این فضا مؤثر واقع شوید و سهم خود را از این بازار پر رفت آمد را بردارید.

مراحل خدمات سئو در مشهد؛ توسط فرامهام

ارائه گزارش اولیه به کارفرما

بررسی دقیق و اولیه حوزه کاری شما + آنالیز وضعیت فعلی سایت + آنالیز رقبا

سئو داخلی و کیورد ریسرچ

سئو خارجی

trendy-design-of-seo-management-vector

سئو تکنیکال + بررسی کامل سلامت سایت

تولید محتوا

زدن رپورتاژ

آخرین نمونه کار های خدمات سئو فرامهام

در این پروژه در مدت 3 ماه از 15 کلیک به 40 هزار کلیک رسید.

در این پروژه در مدت 8 ماه از صفر کلیک به 4000 کلیک رسید.

خدمات سئو برای انواع وبسایت ها

سایت پزشکی

سایت شرکتی

سایت خبری

سایت فروشگاهی

سایت های بزرگ

سایت شخصی

سایت چند زبانه

سایت خدماتی

فرم خدمات سئو در مشهد

سوالات متداول در خصوص خدمات سئو در مشهد

پاسخ به این سوال برای هر کسب و کار و سایتی متفاوت خواهد بود؛ بسته به میزان اعتبار و فعالیت‌های پیشین سایت شما، کلماتی که هدف گذاری کرده اید و وضعیت رقبا این زمان تعیین خواهد شد. ممکن است در یک حوزه بتوان در 3 ماه موفقیت‌های مهمی کسب کرد ولی در حوزه دیگری بیش از یک سال زمان لازم باشد.

یکی از مهمترین درخواست‌های کارفرما ارائه تضمین برای رسیدن به رتبه 1 در کلمات کلیدی هدف است در حالیکه این کار کاملا اشتباه و حتی غیرقانونی است. هیچ تضمینی برای تعیین دقیق رتبه شما در بازه زمانی مشخص وجود ندارد چرا که اطلاعاتی از آپدیت‌های بعدی گوگل و میزان فعالیت رقبا در دست نیست. در واقع ارائه تضمین به کارفرما شانس پذیرش پروژه را افزایش میدهد ولی همانطور که خود گوگل نیز بارها اعلام کرده است این روش نوعی از کلاه برداری است.

تیم تخصصی فرامهام، با پشتوانه به تجربه خود و انجام بیش از 70 پروژه موفق، از بروزترین تکنیک‌ها مطابق با الگوریتم‌های گوگل بهره می‌برد تا سایت شما در صفحه اول و بین رتبه‌های برتر گوگل قرار بگیرد.

موتورهای جستجو ترجیح می‌دهند وبسایت‌هایی را به کاربران نشان دهند که سرعت بالایی در بارگذاری دارند. دقیقا به همین خاطر سرعت بارگذاری صفحه را به عنوان یکی مهم‌ترین عوامل در رتبه‌بندی در نظر می‌گیرند. راه‌ها و روش‌های زیادی برای افزایش سرعت وجود دارند که برخی از آن‌ها عبارتند از: استفاده از هاست سریع، استفاده از DNS، کم کردن حجم درخواست‌های HTTP، استفاده از اسکریپت‌ها و افزونه‌ها، اگر چندین فایل CSS دارید، سعی کنید همه آن‌ها را باهم ادغام کنید و فقط از یک فایل CSS استفاده نمایید.، فشرده کردن صفحات سایت با ابزار GZIP، هرگونه فاصله غیرضروری، شکاف خط یا تو رفتگی در HTML، CSS  و جاوا اسکریپت را از بین ببرید و کدهای خود را کوچک کنید

بهترین زمان وقتی است که؛ در حال گرفتن نام دامنه خود هستید. قبل از طراحی سایت، مشاوره با متخصص سئو جهت نحوه چیدمان معماری سایت، باعث می‌شود شما چندین قدم جلوتر باشید.

از جمله مهم‌ترین شاخص‌های کلیدی عملکرد سئو می‌توان به؛ برآورد بازگشت سرمایه، نرخ تبدیل، نرخ پرش، میزان ماندن در سایت، رتبه کلمات کلیدی، نرخ ترافیک ورودی از گوگل و نرخ ترافیک از بک لینک‌ها، اشاره کرد.

اعضای تیم برای ارائه خدمات سئو

حسین یوسفی
حسین یوسفی
مدیر دیجیتال مارکتینگ
محمد خداداد
محمد خداداد
مدیر تکنیکال
غزل نیکنژاد
غزل نیک نژاد
کارشناس سئو و کمپین
سجاد قابل
سجاد قابل
مسئول اجرایی مارکتینگ
مهدی آزاد
مهدی آزاد
کارشناس سئو و لینک بیلدینگ
کبری یوسفی
کارشناس سئو و ادز
سئو در مشهد

خدمات سئو مشهد

خدمات سئو در مشهد به دو دسته تقسیم خواهد شد: تکنیک‌هایی که داخل سایت انجام می‌گیرد و مربوط به محتوا و طراحی است که سئو داخلی نامیده می‌شود و تکنیک‌هایی که در بیرون سایت انجام می‌گیرد؛ سئو خارجی است.

وقتی برای سفارش خدمات سئو در مشهد به یک شرکت سئو سایت و طراحی مراجعه نمایید، ابتدا باید کلمات کلیدی مربوط به سایت را به مشاوران آن شرکت بگویید تا رتبه شما را بر اساس آن کلمات ارزیابی نمایند. 

سپس به بهینه‌سازی سایت شما می‌پردازند. اما خدمات سئو در مشهد شامل:

بک لینک سازی، ریسپانسیو و سازگاری، سرعت لود سایت، بهبود تجربه کاربری UX، تولید محتوا، اشتراک گذاری در شبکه‌های اجتماعی، به روز رسانی سایت و استفاده از ترفندهای بازاریابی CAT، است.

سئو سایت در مشهد

جالب است بدانید در جهانی که زندگی می‌کنیم میلیون‌ها سایت وجود دارد که البته هیچ کدام از آنها عمری بیشتر از بیست و اندی سال ندارند و دلیل آن هم پیدایش اولین وب سایت در 30 سال گذشته است. رفته رفته پیشرفت‌هایی در این زمینه حاصل شد و اکنون شاهد چندین میلیون وب سایت هستیم. سئو در مشهد به صورت حضوری و غیر حضوری امکان‌پذیر است. شهر مشهد نیز مثل همه دنیا و شهرهای دیگر ایران، امروزه با پیشرفت مردمانش، نیازهای زیادی برای سایت دارد. 

خدمات سئو در مشهد
سئو وبسایت در مشهد

خدمات سئو وب سایت در مشهد

ورود نمودن به دنیای تکنولوژی و ارتباطات راهی سریع برای پیشرفت هر منطقه‌ایی است و البته که بستر ایجاد این کار در ایران وجود دارد. مشهد شهری است که مشاغل مختلفی در آن قرار دارد و نیاز به سئو در مشهد زیاد است. هم اکنون شرکت‌هایی وجود دارند که این کار را با تجربه و مهارت برای مشتریان انجام می‌دهند. وجود افراد متخصص برای سئو و طراحی بسیار مؤثر است زیرا این حرفه نیاز به دانشی خاص در این زمینه دارد. 

خدمات سئو سایت فروشگاهی در مشهد

سئوی سایت ممکن است با قیمت‌های مختلفی همراه باشد و البته باید بگوییم که قیمت وب سایت فروشگاهی در مشهد ممکن است با سایت‌های دیگر متفاوت باشد و دلیل آن به عوامل مختلفی بستگی دارد.

در وب سایت‌های فروشگاهی قابلیت‌هایی وجود دارد که با توجه به آن‌ها می‌توان قیمت سئو در مشهد را مشخص کرد. 

  •  وجود درگاه بانکی در سایت
  • وارد کردن محصولات بی شمار در وب سایت
  • متصل شدن به سیستم‌های پستی در کشور
  • مدیریت و کنترل محصولات سفارش شده
  • وجود وبلاگ برای فروشگاه (نیازمند به تولید محتوا)
  • متصل شدن به سیستم پیامکی برای خرید محصولات و اطلاع خریداران
  • قابلیت قرار دادن تصاویر و ویدیوهایی مربوط به کالاها
  • ویژگی چند زبانه بودن برای اطلاعات محصول و غیره 

این موارد می‌توانند با توجه به نیازهایی که مشتری از طراح دارد متفاوت باشد از این رو ما تنها به چندین مورد پر اهمیت‌تر در وب سایت‌های فروشگاهی اشاره کردیم. طراحی وب سایت فروشگاهی در مشهد یا هر شهر دیگری می‌تواند بسیار مفید و مؤثر باشد زیرا مردم به صورت 24 ساعته و در کل روزهای هفته بدون تعطیلی قادر به مشاهده و بازدید از وب سایت خواهند بود. در واقع می‌توان گفت وب سایتی که در اختیار دارید؛ حتی در غیاب شما تبدیل به نماینده شما می‌شود.

سئو مشهد
سئو سایت در مشهد

خدمات سئو وب سایت شرکتی در مشهد

مشهد یکی از شهرهای بزرگ و پر جمعیت ایران است که دارای هزاران واحد صنفی و شرکت شناخته شده است و با توجه به موقعیت این شرکت‌ها در تولیدات ایران و البته به دلیل اضافه شدن چندین کسب و کار اینترنی به حوزه این شهر باید بگوییم؛ که بستر مناسبی به جهت سئو در مشهد، در حوزه‌های مختلف، ایجاد شده است.

در وب سایت‌های فروشگاهی قابلیت‌هایی وجود دارد که با توجه به آن‌ها می‌توان قیمت سئو در مشهد را مشخص کرد. 

  •  وجود درگاه بانکی در سایت
  • وارد کردن محصولات بی شمار در وب سایت
  • متصل شدن به سیستم‌های پستی در کشور
  • مدیریت و کنترل محصولات سفارش شده
  • وجود وبلاگ برای فروشگاه (نیازمند به تولید محتوا)
  • متصل شدن به سیستم پیامکی برای خرید محصولات و اطلاع خریداران
  • قابلیت قرار دادن تصاویر و ویدیوهایی مربوط به کالاها
  • ویژگی چند زبانه بودن برای اطلاعات محصول و غیره 

این موارد می‌توانند با توجه به نیازهایی که مشتری از طراح دارد متفاوت باشد از این رو ما تنها به چندین مورد پر اهمیت‌تر در وب سایت‌های فروشگاهی اشاره کردیم. طراحی وب سایت فروشگاهی در مشهد یا هر شهر دیگری می‌تواند بسیار مفید و مؤثر باشد زیرا مردم به صورت 24 ساعته و در کل روزهای هفته بدون تعطیلی قادر به مشاهده و بازدید از وب سایت خواهند بود. در واقع می‌توان گفت وب سایتی که در اختیار دارید؛ حتی در غیاب شما تبدیل به نماینده شما می‌شود.

 

خدمات سئو وب سایت اختصاصی در مشهد

سئو کردن صفحات وب سایت یکی از مراحل طراحی است و می‌توان گفت که مهمترین آن است، چرا که به دیده شدن وب سایت شما کمک می‌کند. در مشهد هم تمامی افراد و شرکت‌ها و فروشگاه‌ها و صاحبان کسب و کار که سایت دارند بحث سئو را در آن رعایت کرده و انجام می‌دهند برای اینکه وب سایت آن‌ها در میان وب سایت‌های رقیب به خوبی دیده شود.

خدمات سئو در مشهد برای وب سایت شامل چه مواردی می‌شود؟

زمانی که شما قصد دارید تا سایت خود را سئو کنید و با یک شرکت معتبر قراردارد سئو امضا می‌کنید باید خدماتی به شما ارائه شود. در پاسخ به سؤال خدمات سئو مشهد شامل چه مواردی می‌شود؟ باید گفت خدمات سئویی که شما باید دریافت کنید عبارتند از:

_بررسی اولیه سایت، مشخص کردن لیست مشکلات سایت و ارائه گزارش

  • تحقیق کلمات کلیدی
  • تهیه و تدوین استراتژی تولید محتوا
  • تهیه و تدوین استراتژی تبلیغات
  • برنامه ریزی برای رفع ایرادات مشخص شده
  • شروع به تولید محتوا یونیک
  • لینک سازی داخلی
  • لینک سازی خارجی
  • بهینه‌سازی سرعت سایت
  • بهبود cx
  • بهبود نسخه موبایل سایت
  • سئو تکنیکال
سئو مشهد
خدمات سئو در مشهد
سئو-سایت-خدماتی-در-مشهد

برون سپاری خدمات سئو سایت

اگر مجموعه‌ای اهمیت سئو را به خوبی درک کرده و بودجه کافی برای تامین هزینه‌های آن را داشته باشد؛ برون ‌سپاری پروژه به یک شخص یا شرکت معتبر به‌صرفه‌ترین روش برای موفقیت در سئو خواهد بود. این کار شما را از دغدغه‌های مربوط به جذب و نگه‌داری نیرو، تامین امکانات و فضای کاری و از همه مهمتر آزمون و خطا برای رسیدن به نتیجه مطلوب راحت خواهد کرد.

هزینه خدمات سئو در مشهد چقدر است؟

این خدمات نیازمند مواردی است که باید طی یک یا چندین جلسه مذاکره به انجام برسد به همین دلیل هر دو طرف کارفرما و سئو کار نیازمند به گفتگو در خصوص موارد انجام شده هستند به همین دلیل نمی‌توان نرخ ثابتی را برای این خدمات در نظر گرفت زیرا کاملا بستگی به خواسته‌های کارفرما خواهد داشت و نرخ ثابت و پایداری نخواهد بود.

ویژگی های بهترین شرکت سئو در مشهد

برای برون سپاری پروژه‌های مربوط به سئو سایت در مشهد و دیگر شهرها اولین اقدام در خصوص یافتن یک شرکت مناسب و کاربلد است که باید به دقت خاصی انجام گرفته شود. شرکتی که انتخاب می‌کنید می‌تواند در نتیجه کار شما تاثیر بسزایی داشته باشد پس قبل از هر گونه قول و قراردادی تحقیقات لازم در خصوص سابقه کاری، پروژه‌های قبلی انجام شده و غیره کسب نمایید.

شرکت خدمات سئو در مشهد

سفارش سئو در مشهد و بهینه‌سازی سایت راه حلی برای صاحبان کسب و کارهای اینترنتی است که علاوه بر صرفه‌جویی در زمان و هزینه با خیالی آسوده می‌توانند تاثیر مستقیم آن را بر افزایش درآمد و کسب و کار خود ببینید. در همین راستا شرکت‌ تخصصی فرامهام، می‌توانید پاسخگوی شما به‌صورت حضوری در مشهد و یا به‌صورت آنلاین و تلفنی در خارج از مشهد باشد. شما می‌توانید سفارش سئو در مشهد  خود را به‌صورت آنلاین، تلفنی و یا حضوری ثبت نمایید.

ویژگی‌های بهترین شرکت سئو در مشهد

یکی از اصلی‌ترین سوالات در خصوص اجرای خدمات سئو در مشهد، قیمت و تعرفه آن است که هر کس با توجه به سلیقه و سبک کار خود، برای آن تعرفه ای مشخص می‌کند و این بی ثباتی برای مشتریانی که خیلی اطلاعات تخصصی در این زمینه ندارد، آزار دهنده است. به همین دلیل شرکت‌های برتر سئو در مشهد قیمت و تعرفه آن‌ها بر طبق اصول درست و منصفانه و واضح است.

نحوه‌ی قیمت گذاری این شرکت‌ها به این صورت است که؛ آن‌ها کلمات کلیدی شما را مبنای کار قرار می‌دهند و با توجه به اینکه قصد دارید در کلمات و عبارات به جایگاه خاصی برسید، هزینه و البته زمان آن مشخص می‌شود. در برخی پروژه‌ها تنها اقدام به تولید محتوای صحیح و حرفه ای برای دستیابی به رتبه‌های بالا، پاسخگو است اما هرچه سطح رقابت وسیع‌تر و سنگین‌تر شود، نیاز به بهره‌گیری از تکنیک‌های پیشرفته‌تر و پر ریسک‌تر، بیشتر می‌شود. با توجه به میزان پذیرش ریسک و مسئولیتی که برای رساندن یک پروژه به جایگاه مطلوب وجود دارد، شرکت‌های برتر سئو در مشهد مشخص می‌شوند. 

خدمات سئو سایت در مشهد

سئو (SEO) یا بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو، مجموعه‌ای از فعالیت‌هایی است که در طراحی و کدنویسی سایت، تدوین استراتژی محتوایی، تدوین استراتژی سئو، تولید محتوا و لینک‌سازی خارجی انجام می‌دهیم تا جایگاه بهتری در نتایج جستجوی گوگل کسب کرده و بازدیدکننده بیشتری برای سایت جذب کنیم.

روش سئو کلاه سیاه در مشهد

 تلاش برای استفاده از ضعف موتورهای جستجو و استفاده از تکنیک‌هایی برای فریب آنها را با نام سئو کلاه سیاه می‌شناسیم. در این روش‌ها معمولات کمترین ارزش و توجه به رضایت کاربر و کیفیت محتوا می‌شود. البته هرچند ماه یک ‌بار گوگل این تکنیک‌های کلاه سیاه را شناسایی کرده و سایت‌هایی که از این روش استفاده کرده‌اند را تنبیه خواهد کرد.

روش سئو کلاه سفید در مشهد

استفاده از تکنیک‌های سئو درجهت رضایت مشتریان و پیروی از استانداردهای معرفی شده توسط گوگل برای رسیدن به جایگاه برتر در نتایج جستجو را سئو کلاه سفید می‌نامیم. سادگی، صبر و صداقت؛ سه ویژگی اصلی در سئو کلاه سفید هستند.

روش سئو کلاه خاکستری در مشهد

سئو کلاه خاکستری به روش‌هایی گفته می‌شود که مطابق با استانداردهای پیشنهادی گوگل نیستند ولی تشخیص‌شان برای ربات‌های گوگل نیز ساده نیست در نتیجه احتمال جریمه سایت توسط گوگل کاهش یافته و می‌توانند به رشد سایت کمک کنند.

نکته بسیار مهم این است که مرز باریکی میان سفید، خاکستری و سیاه وجود دارد و بسیاری از فعالیت‌های ما که منطبق بر استانداردهای گوگل هستند احتمال تبدیل شدن به روش‌های سیاه را دارند!

خدمات سئو در مشهد توسط شرکت فرامهام

سئو در مشهد یک خدمت ویژه در جهت توانمند‌سازی و رشد ایده‌های سازمان‌ها در شهر مشهد است. سئو سایت  یک هنر و علم برای بهینه‌سازی و ساختن صفحات جذاب برای موتورهای جستجو است. سه حرف کوچک SEO  برای اکثر مردم مساوی با عرق سرد ریختن و تلاش زیاد و طولانی مدت است، تلاشی در جهت رسیدن به موفقیت در کسب و کارشان در فضای مجازی.

در واقع سئو (Search engine optimization)  به معنی؛ دستیابی به ترافیک هوشمند رایگان در موتور جستجو، است. در واقع؛ بهینه‌سازی جستجوگر را می‌توان، روند ارتقا سایت برای در دسترس بودن آن، برای بازدیدکنندگان مرتبط معنی کرد. بدیهی است که هرچه دسترسی به صفحه شما در نتایج جستجو بیشتر باشد، شانس شما برای جذب و جلب توجه مشتری بیشتر است. ما خدمات متوعی از خدمات سئو در تبریز و مشهد و کل ایران را ارائه می‌دهیم.

جهت ارتباط با کارشناسان ما در مجموعه فرامهام، با شماره زیر در تماس باشید.